7 de nov. 2011

Moriyama House [Ryue Nishizawa]

Fa unes setmanes vaig trobar, no recordo ben bé on, aquestes magnífiques imatges del jardí de la mítica Moriyama House de Ryue Nishizawa (dels SANAA). Després de tenir-les força dies a l'escriptori, i retrobar-les quasi sense buscar-les, em sembla escaient publicar-les avui que entregueu el projecte de la 'casa-pati'. Potser per acabar (?) allà on vàrem començar...

[per mi aquestes tres imatges són doblement benvingudes, sobretot després d'haver fullejat durant una bona estona el darrer 'El Croquis' dedicat a Studio Mumbai...i és que ja fa temps que m'interessen poc, per incomplets, els reportatges fotogràfics d'arquitectura morta; a més, tinc la sensació de que el flamant monogràfic no acaba de reeixir en l'aproximació que fa a l'arquitectura -potser excessivament llepada- d'aquest interessant estudi indi]

[respecte a aquesta obra de Nishizawa tinc una proposta per la M.A.L. (alumna del curs), ja en parlarem a classe...]


[Ryue Nishizawa, Moriyama House, Tokyo, 2005, ©Dean Kaufman]

[Ryue Nishizawa, Moriyama House, Tokyo, 2005, ©Dean Kaufman]

[Ryue Nishizawa, Moriyama House, Tokyo, 2005, ©Dean Kaufman]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada