29 d’oct. 2011

Toyo Ito: Sendai ['Architecture' 1 de 23]

Avui us presento la primera de les vint-i-tres perles (d'una sèrie de TV de documentals d'arquitectura) que feia temps que buscava per la xarxa i no aconseguia trobar. Es tracta del reportatge de la Mediateca de Sendai, de Toyo Ito, de la excel·lent sèrie 'Architecture' (emesa al 33) -he de reconèixer que el nom d'aquest blog ve d'aquí 'Arquitectures'-. Els vídeos, d'uns 25 minuts de durada cadascun, són en anglès, i tinc intenció d'anar-los publicant periòdicament -un per setmana- perquè ningú s'empatxi...

[ja us vaig dir que aquest mes aquest blog ha fet un any, tant com temps fa que sóc professor de projectes; durant aquest any he publicat més de 120 articles, majoritàriament vinculats al curs de projectes de segon de l'ETSAB; també he publicat obres que m'interessen especialment -i algunes del 'meu' propi despatx, Harquitectes- i d'altres continguts d'actualitat més heterogenis (conferències, exposicions, etc.)]

[a l'octubre de 2010 aquest (aleshores incipient) blog va rebre poc menys de 300 visites; aquest mes d'octubre en rebrà més de 5.000 -fa quatre dies va rebre el visitant número 30.000- ; publicar aquest blog m'agrada i em sembla que em fa seguir creixent, si no fos així no ho faria ja que em comporta una pila d'hores...i majoritàriament nocturnes]

[gràcies a tots, lectors alumnes i no alumnes, per gaudir-ne; espero que els posts us siguin tan útils com a mi; ah, i bona castanyada a tots!]


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada